Linda<333

häjj!!! idagg har jjagh varitt me min kåmpizz linddah.... vi var utte och leckte i snön, sen hellt plöttslit sog vi acshmäd... han frogade os om han fik vara med o lecka, o vi sa soklart ja... han kasstade en snöbol på linddah o då blev hon jetesur o takklade han i snönn!! föst skratade jag bara förr ja trode dom skojjjade men sen vissade dettt sej at dom inte jorde dett!! jjag bläv förrbanad och so skreck ja för at dom skule sluta!! men ingen jorde dett so jag springde hem o grätt i min seng o de jorde jag  hella dagen tilss nu ner aschmäd rinde mej o sa at han sagt fölåt til lindah do bläv jjag gla ijen. vi bestemde at vi skulle kola på film seen ikvell !! mysitt.. o vi komer vara hellt sjävla hema hos hann då!!! kuligt.. nu moste jag fixa mejjj Kramizz.

 
love you!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Helt ärligt..? Stavar du så med flit eller skojar du bara?? XD

2010-08-20 @ 23:52:24
URL: http://ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0